Ofte stillede spørgsmål til The MeatStick

31. oktober 2022

DSC 4869

De typiske spørgsmål, vi får i vores kundeservice vedr. The MeatStick.

 

  1. Hvorfor kan jeg ikke få forbindelse til min probe?

    Dette kan skyldes flere ting. Du skal først og fremmest sikre dig, at proben er ladet op. Proben skal gerne lade, indtil den grønne lampe på laderen slukker. Det kan også skyldes, at du ikke har forbindelse til din Xtender eller Wi-Fi Bridge. Hvis forbindelsen kører direkte fra probe til telefon, og ikke gennem Xtender eller Wi-Fi Bridge, så kan rækkevidden være helt ned til 1 meter, hvis proben er i en lukket grill eller ovn.

  2. Hvorfor lyser min lader rødt?

    Det gør den, fordi batterierne i laderen skal skiftes.

  3. Hvorfor blinker min Xtender grønt?

    Dette gør den for at vise, at den har Bluetooth-forbindelse med din telefon.

  4. Hvorfor passer grillens temperaturmåler ikke med det, som min MeatStick viser?

    Det er fordi, kødets temperatur køler omgivelserne lige omkring kødet. Derudover vil varme stige opad og give en højere temperatur oppe under låget, hvor grillens termometer ofte sidder. Bruger man f.eks. vandbad under en steg vil dette også køle pga. vandfordampningen.

  5. Hvorfor blinker min lader rødt 5 gange?

    Det gør den, fordi ladereren ikke kan ”se” din probe. Dette kan skyldes, at proben er beskidt. Rengør derfor proben jvf. beskrivelsen i The MeatSticks app.

arrow_upward